niedziela, 15 grudnia 2013

#dorenifera

Więc to koniec Mikołaja? cóż... najwidoczniej! teraz pora na renifera! to tłumaczy samo za siebie:
a to mój pomysłowy opis życzenia! więc jako że prowadzę bloga o lego to chciałbym taki oto zestaw:

(Źródło zdjęcia i więcej o tym zestawie: http://thebrickblogger.com/2013/04/lego-lord-of-the-rings-tower-of-orthanc/) jest to zestaw 2359 i mam ochotę go mieć z 3 powodów:
  1. urozmaiciłby mojego bloga.
  2. kocham Władce Pierścieni a zwłaszcza tą wieże i Sarumana (tego białego czarodzieja).
  3. to jeden z niewielu prezentów na jakich tak mi zależy.
Tak więc i ja podaruje ci Drogi Panie Reniferze prezent: twoją reklamę z... lego!
wszystko gotowe? hashtag? renifer? Akcja!
"zima! pora śnieżnych czap!
 pora podarunków! ja uwielbiam dawać prezenty. taki już jestem! dawać, dawać, dawać: cały ja!
 także... jeżeli macie jakieś świąteczne marzenia albo znacie kogoś kto zasłużył na prezent...
 uderzacie... do mnie! bo tylko u mnie taki wyjątkowy konkurs! pytacie: "ale co mam robić?"- proste!
 pomysłowo opisujecie swoje marzenie na Facebooku, blogu, Twitterze, gdziekolwiek w internecie! możecie też użyć formularza na stronie www.dorenifera.pl.
 do opisu dodajecie hashtag dorenifera.
 (spuścić hashtag!)
 hashtag wygląda tak: #. pamiętajcie! hashtag dorenifera ! inaczej nie weźmiecie udziału w konkursie! nie znajdę waszego świątecznego marzenia i nie będę mógł go spełnić!
 na co czekacie? do dzieła! pomysłowy opis marzenia plus #dorenifera ! wszystko jasne?
 no to lece!"
i cięcie! doskonale!
P.S. ciekawe czy Pan Renifer mnie znajdzie ;)

10 komentarzy:

  1. Znam Twoje marzenie! Przekazuję je Reniferowi PZU. Na mojej stronie internetowej możesz sprawdzić, czy się spełni.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! blogo-lego nigdy nie miało takich statystyk! wchodzę do domu gdyby nigdy nic... słyszę że zostałem zalinkowany... sprawdzam statystyki... SAM POST #DORENIFERA 711 WYŚWIETLEŃ!!! GRUDZIEŃ NAJLEPSZYM MIESIĄCEM BLOGO-LEGO!!! 930 WYŚWIETLEŃ!!! a sam dzisiejszy dzień 804 WYŚWIETLENIA!!! mam nadzieje że to dopiero początek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wygranej. W pełni zasłużona

    OdpowiedzUsuń
  4. Renifer PZU spełni Twoje marzenie! Skontaktuj się ze mną na facebooku, twitterze lub napisz na adres e-mail napisz@dorenifera.pl!

    OdpowiedzUsuń
  5. już niedługo relacja z wieży Orthank!

    OdpowiedzUsuń