wtorek, 23 lipca 2013

oto pierwszy z fanów blogo-lego!

Oto pierwszy z fanów blogo-lego. ma na imię Adam. Adam nie prowadzi bloga. Jego ulubione zestawy lego to Gwiezdne Wojny.
oto jego dzieło (pomagałem mu ale większość zrobił sam).
 (całość)
 niektóre ludziki są z plasteliny jak te!
 to z tyłu to pamiątki? to poproszę maskę Vadera. 
 Gredo, czy jak mu tam i Han solo!
 mistrzu Yoda, to potrawka z korzonka? tak Obi-Wanie.
 ktoś jest samotny. :-)
 to robiłem ja. to wejście! 
 (otwarte)

opowiem wam historie: kiedyś adamowi pożyczyłem książkę o zestawach lego, nie oddawał przez miesiąc. gdy do niego przyszedłem oddał mi ją i powiedział żebym poczekał a potem pokazał mi 5 zestawów z tej książki.oto jeden z nich.
 kuter (całość)
 składzik owoców morza
 panel sterowania
 ozdoba: beczki
człowiek za burtą? o nie. dobrze że są barierki
 a to sokół milenium (kosztuje 700 zł!)
 oto wszystkie figurki z Gwiezdnych Wojen jakie ma Adam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz