poniedziałek, 20 stycznia 2014

wieża Orthanc

moja wieża już przyszła (przyszła we wtorek lub środę ale czekałem do weekendu a w weekend zapomniałem o niej napisać). ale nadrabiam tą lukę w pamięci! oto zdjęcia z wieży Orthanc! są mega:
 spora! podobno (bo nie mierzyłem) ma 73cm
widok od środka
 balkonik i drzwi do środka
 lochy
i parter z...
 zapadnią która prowadzi do lochów oraz...
 flagą Isengardu (kto nie ogarnia to niech obejrzy film)
 sala z Palantirem (ta kulka)
 to najnowszy model Palantira S2
 świeci!
 półeczka z książkami, winem i wodą (przynajmniej tak mi się wydaje)
 i półeczka z książkami, zieloną substancją (bóg wie co to), i listem
 
 laboratorium...
proch do bomb którymi to prawie podbito Helmowy Jar
 i wreszcie strych (mój ulubiony)... cześć Grima!
 zdjęcie Sarumana...
 Gandalfa...
 Radagasta...
 kogoś...
 i kogoś (ale się zgadza bo było 5 czarodziei)
 i tajny strych...
(całość)
 i Ent (słodki co nie?)
 a tym pokrętłem...
 ruszamy jego łapą
 ściąć?!... nienawidzę orków!
 Czy te oczy mogą kłamać?
fru fru fru... o patrzcie Gandalf na orle!
P.S. dzięki reniferze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz